Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kang Man Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
Denice
24 jun 2026 om 13:11
Ik zal er wel vaker bestellen naar wel twee uur ierde bestel want moest 2 uur wachten op me eten dat was minder en de tracker deed het niet dus kon ook niks zien moest bellen om te vragen waar het was
Pascallee070
22 jun 2026 om 6:42
eten is altijd goed daar alleen bezorging is slecht duurd lang en ze komen niet een naar boven gelopen zetten onder aan de portiektrap
Thijs
22 jun 2026 om 0:02
Prima, alleen de bezorging wil weleens lang duren (anderhalf uur op afgelopen zondag, 17.50 besteld).
Dave
20 jun 2026 om 21:54
Lekker man
Sappema
20 jun 2026 om 19:43
3 kwartier later bezorgd, en helaas was de kip opgebakken en heel erg taai! Heel jammer want de vorige keer was het wel lekker!!
Nathalie
18 jun 2026 om 10:28
lekker, snel en meer dan genoeg!
Marcus
17 jun 2026 om 9:09
had Indische rijsttafel besteld maar kreeg chinees rijsttafel
het smaakte ook niet
Lalita
16 jun 2026 om 19:26
Eten is lekker maar de bezorger was 40 minuten te laat. Ik zou niet meer laten bezorgen de volgende keer
Hessel
15 jun 2026 om 19:56
de trauma min was zo droog als de woestijn de rest ook van slechte kwaliteit
Jay
13 jun 2026 om 22:06
na 2.5 uur nog steeds niks ontvangen
Sappema
13 jun 2026 om 18:48
Nasi met MoksiMeti!! Veel en heerlijk!! Dank je wel!!
Conny
9 jun 2026 om 20:45
het smaakte goed,, maar we hebben bijna 2 uur moeten wachten voor het bezorgd werd.